What the Fuck WÄDER!?!?!?!?!?

Från höst, till snöö till slask!!!Hatar vinterns början då snön helt enkelt aaaaaaldrig ligger kvar!=)
Ikväll åker jag å Nicklas ut till hans syster och karl!DE blir middag å alkohol=)!!We liki!!
Just ja!!Hur gick de med jobbet då????
Ja helt okej!!...Har fått en tillsvidareanställning på Parelle Cosmetics!
Bättre än ingenting i några månader iafl!!Därefter satsar jag större. Eller kanske blir kvar??=)Vi får se.
Började där i torsdag så nu i veckan och nästa vecka ser ni mig inne på Smedjan!
Därefter förflyttar vi anställda oss till storheden där vi ska bygga upp en helt ny butik!!
Mer om de latah!!
Trivs super bra inne i smedjan och det är en annan folk ruljans än jag är van med men det är Verkligen SUPER kul!!
Träffar massa gamla stamkunder och även alla säljare som jag saknat från Cubbe!!
Mkt trivsamt!!Så nu ska jag hoppa upp på cykeln och ut i regnet tillbaka till jobbet=)
                                                               
                                                          
Stop By If U Miss Mee.....................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0