Åh what a wonderfull day!!

vaknat upp tidigt av väckar klockan kring 10 höll fan inte på att ta mig upp...Morgon trött som man ääär.
Vart på morgon möte gick snabbt sen tog jag hundarna och gick på en lite längre promenad..sen har vi busat ute i solen och kastat pinnar!Tingy låter som en stucken gris när vi busar och folk tror ju fan jag gör illa han så slutade efter ett tag då han blev enerverande.
Nu e jag suugen på en låååååååååååååååååång höst promenad med käreste som föresten kom hem igår..typ haltandes med de värsta skavsåren ever..hujja Boo...
Så promenad med tofflor kanske de blir senare.
På en kvart ska vi in mot stan å unna oss en lunch på Waldorf!Jag e sugen på chicken sambal!!MUMMA!
Sen ska vi ut mot storheden och byta ett par byxor jag köpte igår som var felsydda!så jävla typiskt när man väl fått tag i rätt storlek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Arrrugsh
Igår hade jag en suuper trevlig dag med tjejjerna...Vi shoppade (jag mest) fikade på coop, bara härligt!!!
Inhandlade nya gardiner till köket med lite lila i så blev en lila löpare till de samt en fin fruktskål som jag satte ett ljus i istl å lite annnat kreation..En lång svart hall matta. pärmar, mat, godis och hundgodis=)!!
 Nä nu måste vi iväg å luncha sen skjutsa Tingy till syrran då Donna Börjat löpa idag! Så nu e frågan??
Para henne med Zumo eller Vänta???


Zumo

Donna som valp

Tror de skulle bli ena riktiga fina valpar=)


Kommentarer
anna

ååå min zumo....jag tycker vi ska :) men det är ju upp till dig...

2008-10-13 @ 14:05:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0