Fullmåne!

När människorna sover lever vargarna rövare.....
Eller INTE!
Inatt var de fullmåne...De betyder att jag har sovit typ nada inatt=(
Ligger och vrider mig , svettas och sover jätte oroligt...
Plus att jag vart uppe å kissa tre gånger inatt!De händer aldrig....


Igår kväll hade vi aifl en jätte trevlig kväll då vi bjöd syster, hennes karl Niklas även han=), och min systers unge Edwin på lasange..Niklas hade köpt med en box med vin...herrans kul blev de då=)
Bjöd på lite bulla och kaffe till efterrätt..Själv var jag nästan döende proppmätt och ont i magen då jag åt AAAldeles för mkt lasange=)...
Passade på att fota busungen för en gångs skull nu när han var här...Edwin är den klokaste unge på denna jord och han kommer att gå låååååångt i denna värld=)!


Med en massa försök att få en bra bild med bulla i mun så hoppade hundarna på oss och ville vara med i bilden=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0