GOD MORGON VÄRLDEN!!!!!!!

Pigg och utvilad är jag=)!
Jag och Donna har fått klia i ögona..Donnsis vänster öga rinner tårar så hon har säkert bara fått in nå skräp så regör rengör! Däremot e nog bara mitt kli från allt jäklans damm här.
Hahah ser på Britneys nya musik video..De e int bra!En naken Brittan med blekt flottigt stripigt hår...What has happend to her???
Igår kväll hade vi iafl en mysig tjej häng!Åt gott, såg på stjärnor på is, färgade mitt hår rött och Anna gosade en massa med mina hundar..kanske lite substittute nu när Zumo är i kalix?=)

Vi kom fram till att idag ska vi åka ut till storheden och strosa runt!de ska bli kul var en bra tag sen jag var ut dit!
Så nu måste jag äta frukost sminka mig gå ut med hundarna och hämta girlsen!!!Se Ya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0