Middag hos gammel Chefen Linda!

Japp idag bar de av på middag/fest hos min gamla och första chef på Cubus!Riktigt kul att träffas igen nu när båda fått nya jobb och prata om en massa nytt som hänt sedan öppningen 2004.
Jag for dit med Cubus Maria som oxså var inbjuden sen va de Lindas kamrater där oxså!Tjejfest!
Middagen bestod av en supergod sallad med kyckling och vitlöksdressing + Bröd..
Sen blev de efterrätt hallon paj tror jag de var och vaniljsås!!
Första gången i livet jag testar vaniljsås...e förkyld så smakade inte ett skvatt haha
Till de kaffe så klart!Sen hade Linda varit så engagerad i att vi skulle ha kul så hon hade satt ihop en lek där vi skulle gissa olika namn/artister på olika låtar, ställen musikaler mm.
Jag som Aldrig lyssnar på musik , radio eller Mtv fick lite panik men kunde två frågor tror jag=)
Vem vann av våra tre lag???Haha ja alla fick vi 9 rätt av 14...Humor..Vinst??Chips å dipp har vi orkat mummsat i oss efter maten..trots full mage=)
Typ nyss kommit hem kring elva..Rastat hundarna och pratat med en Full Niklas=)
Skönt att vara den bättre av oss idag och stanna hemma=)...Förr imorgon ska jag ju till mormor å morfar å äta, och då måste man må bra för där får man aaaaltid god mat=)!
Nu ska jag proppa i mig lite mer Palle Kuling sen sova tidigt kanske...Fortfarande sjuk och riiiisig.

(Invigde lite nya kläder idag..Pösig Leopard T-shirt-Cubus, Fyndade snygg mörkgrå kofta idag på Gina, Leggins likaså)


Lite Kassa bilder från middagen..Tror INGEN gjorde sig bra på ett enda foto?haha sorry brudar=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0