Stug festen Lördag 25/10

Alla vaknade vi upp kring 10 tiden..Och Vi mådde ju super!!!Strålande..Mkt tack vare att karin kommi på iden att dricka folköl emellan åt istl för starkölen..Och de e ju en bra ide när man super lääänge..

Nyvakna åt vi frulle, fotade den fina naturen och tog oss en lååång promenad!!


Lilla jag halkade på en kulle kvällen innan å fick blåmärke å aj aj i knät så gick lite lungt!
Donna fick oxså följa med men blev kall å frusen lillstackarn så hon fick hoppa in i min jacka!
SÅÅ SÖT!


Efter prommisen hamnade alla i koma och ville sova middag innan maten. Men jag å Johan spelade Kanasta istl och fotade solnedgången.
 Helt galet vackert!

Förtilltugg till middagen fixade mari..Löjromsröra på toast..Kräk...äter inte jag så nöjde mig med lite bärs=)


Efter tacogratäng och gott, var äntligen bastun varm och vi hoppade i!Jävlans kul kväll!
De blev både sång och uppvisning..hehe


Mot sen kvisten vräckte vi i oss ost och kex..sen vart de lite vagt...Tog en sångtrudelutt med Donna=)!Aldrig hört henne yla så vackert!Min sötaste


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0