Tingy är skum

Var åter igen på storheden med Niklas i måndags, var förbi syrran som jobbar på Djurmagasinet
Där köpte jag tik skydd till Donna samt en ny stor vatten skål i aluminium? och två nya matskålar.
Donna äter som vanligt bryr sig inte om den nya designen...Men Tingy han e faan livrädd för den nya matskålen??
Törs knappt fram ,vågar ta en å sen typ backar han livrädd därifrån?Skumt
Och inte bra för han har snart inte ätit på tre dagar..Så nyss tog jag mat skålen till filtpallen där han låg,lägger ut några från skålen...Han börjar äta dom som ligger utan för men sen kommer han för nära skålen så då hoppar han ner.
Sitter nedanför pallen och piper??Vad vill han?Jag förstår inte hundspråk?
Har till och med satt hans favorit leksak i matskålen så han ska hämta den och leka....Men han vågar inte?
Han e Konstig!
Idag är de iafl lite små göra , ska tvätta, ta en promenad runt sjön till stan, handla go snus, köpa en lasangeform då systers familj kommer på middag ikväll..Sen försöka komma ihåg att gå förbi bibblan och låna böcker om valpning då jag inte har någon aning om hur de går till...typ.


Kommentarer
Mervi

Matskålen kanske luktar illa? :)

2008-10-16 @ 08:54:41
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0