Friday

Sitter och slurplar på ett stort glas rött vin..ångesten och stressen sitter kvar..kanske ska man lämna denna håla snart?
Önskar jag hade mod och självförtroende som Josefin, som snart lämnar luleå och willys. www.josefinasts.blogg.se
Flyttar till ett helt annat land, Norge och ska ta sig an deras språk, kultur mm Tur hon dejtat en norrman kanske?nä men de e VÅGAT!
Önskar jag hade samma currige eller hur man skriver....Sen drar hon iafl mor thailand...dit är jag oxså sugen på att dra efter jul...sen flytta till götet eller sthlm..helst götet..Där bor Sandra som jag pluggade med i sthlm till make up artist..
saknar hon min söt...
Känns ibland som man är för bra för luleå hahah nä men de e ju sååååå jädrans litet..alla känner alla typ..kul på ett sätt men super tråkigt ändå.
Nu ligger iafl quorn färsen på bänken i köket å väntar på att stekas....blir tacos eller quasedillas ikväll...har bara ingen lust att varken äta mat eller laga...ge mig en till flaska vin så hörs vi imorrn!!



Chillar lite med "Chill Out"


Kommentarer
Mervi

Håll dig borta från Sthlm.. Det börjar barka utför här nere.. :) Satsa på Göteborg? Vi ska flytta till Lule innan barnen ska börja skolan..

2008-09-20 @ 09:44:51
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0