Hundkläder!

Haha rotade fram doggsens dressar igår inför en långprommis på kvällen!
Donna var inte så brydd men Tingy stod still på samma ställe i en kvart!Ur Söta!!!!!


Tingy Suuuuuuur..

Efter att ha burit ner tingy från fjärde våningen då han vägrade röra på sig så släpade jag med dom på en, en timmes promenad upp mot kronan och runt.
De va nice..
Tidigare under dagen var jag även på promenad runt sjön med Niklas, så riktigt hurtig var jag=)
Har mkt att tänka på just nu och jag grubblar säkert mer än jag borde...men livet känns inte ens kul just nu.
Ont i magen, stressad, ångest, gråta...Jaa ...
Nu inväntar jag Rachel Ray Show och där efter pensionärs serien Hem till gården och efter de Days Of Our Lives!
Then Work.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0