Morgon stund har guld i mun

Ge MIG!!!!Pengar, cash, stålars!!!!!!!Ekonomisk oberoende..nä imorrn blire trisslotter för slanten.
Idag har jag börjat sent 14.15 så tänkte sova till 12 men vaknade av Niklad kring 9 och kunde inte somna om=(..
Så nu e jag trams trött och lite små sugen på de mesta!Sitter och kollar på Kanal 7, Det ska vara shark attack 2 men nu har jag kollat i 40 minuter och de har bara handlat om 4 kvinnor i spanien i en resturang och strand.
När kommer hajen??Vart är blodet och våldet???Nä fy faannn. Jag är ett Stort Hajen film Fan men dom måste ju tusans ha skrivit in fel film i tv tablån för jag förstår inte vad den här filmen handlar om?

Shark Attack 2

Imorgon är jag ledig och ska på stan med Ellinor=)...SHopping!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0