Söndags slööö

Var en riktigt riktigt trevlig fest igår...Fick många nya vänner .....Festens huvudman hade gjort om vardagsrummet tiill ett eget uteställe med dansgolv och dj stånd=)
De bjöds på rumänskt hembrännt plommon sprit...fy faaaaan så äklig eftersmak..sen vart de bål,wisky.snapps.ja hujjaligen...jag drack inte så mkt men de lilla jag fick i mig räckte gott å väl till en tröttsam  bakis Mia idag=)
Idag har grabbarna fått för sig att vi ska ut å grilla i skogen..de ska bli roligt. De är ju perfekt väder.
Tog med kameran igår men glömde den så klart i väskan...men fotade lite hemma iafl=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0