Viiiiilken härlig Höst dag=)!!!

Solen  strålade ute idag när jag slutade jobbet..Bara måste ut på en promenad!! Hade dejtat upp med Zumo Anna men hon bangade då hon sku å kolla på en lägga..hoppas den va great!!!Ibland saknar jag bo mitt i City  trots att de bara tar typ 5-10 min att gå över bron till stan=).........
Aja..Anna gick bort ringde A.K men inge svar...men så hörde hon av sig å skulle vara go nyttig med en fika på stan istl!!
Men inte jag!!Laddad ringer jag  Karin...men nääääää där satt hon å Cat å slingade håret...
men ÅÅÅÅÅHH ingen som vill promenera med mig=(--..Satte på mig mobil lurarna och pratade i telefonen med ida å elli typ hela vägen istl....


Väl hemma kokade jag ägg å åt på hårdbröd med en stor kopp the!Nu ska jag krypa ner under en filt å se klart Top Models!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0