Depp dag!

Bläää...Vakande och kände att idag kommere bli en jävla skiit dag...
Inte skit i sig men bara att jag mår bajs!
Ångest attacker på morgorna...But Why??Arbetslös måste vara därför...
Men när man jobbar vill man vara ledig så bara passa på å njuta??
Fick mig en underbar dusch iafl så nu har jag klätt på mig sminkat å  håret??
Ja de fick vila idag från all tupering mm å två klämmor åkte på!Platt å livlöst..usch

Ekologisk topp från hm å min nya kjol från Gina tricot fick de bli idag!Stort löst och trikå.
De betyder att jag kan äta massor av min goa paj ja ska börja göra snart!
Nä  Men lite kaffe på de här å lite diskning så kanske jag blir glad?are=(


Kommentarer
Tesa

Du var jätte fin i håret. Snygg färg.

2009-04-03 @ 16:04:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0