Mbop think about tha doobop...tjodoliodi

Soligt ute men KAALlT!!!!!!!!!!
Vaknade av sms från först Sötis innan nio, sedan av Fridis som ville hänga.
Så steg upp å nu gör jag gröt och ser på days!

Idag ska jag till City och möta upp Fridis!!Vi ska promma och fika=)!
Tror jag ska ta mej ett solarium besök innan hon slutar oxså=)

Att ha hundar är lika krävande som att ha barn--Nästan iafl=)!
De ska rastas , matas, inte lämnas ensamma mm
Inatt hände en doftande olycka!
Att Tingy brukar skvätta inne vet mina närmaste vänner redan. Donna är duktig och har bara vid någonstaka magknip släppt lite poop på golvet..
Eftersom vi bott hos Erik nu ett tag så har jag fått en ny matsort av syster som jag låtit dom testa..
Inte så förtjusta någon av dom...
Så på så sätt har inte Donna bajsat på två dagar...Inte så konstigt när hon ätit så litet...
Igår kväll satte jag på henne löpskyddet eftersom hon vill ligga i sängen och sova.
Tjurig blev hon och sov i soffan istl.
Kring 02 vaknade jag upp av världens odör....Stank så in i helvete åså lät de konstigt...
Nånting är fel k'nner jag och stutsar upp ur sängen...Ser lill tjejjen som ligger på mattan och försöker få av sig löpskyddet....Hon har då nämligen lagt några obra lortar i trosan och sitter just nu i bajset=(....
Guud så dum jag kände mig...Bara upp och tvätta henne rent.
Och för första gången bara stod hon där och liksom förstod att ja jag måste ju bli ren!!
Inge tjorv eller försök att hoppa ur badkaret!Min söt...
Då kändes de verkligen som min lilla bebis som bara behövde byta blöjja=)
Sen torkade vi och somnade skönt i sängen båda två...
Jepps..De va min intressanta men otrevliga natt=)

                                         
                                                    *Snäckis*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0