Palt Koma!

Gudeligen!!!!!Magen känns som en stor mellanhård fotboll=)
Men Gott Gotti Gott Gott vare!

Kaffe efter maten sen fick jag, Erik, Mari och Elli ställa upp och vara modeller för Karin och Idas företags bilder för
http://www.chillyou.se/
Så snart dyker våra ansikten upp på några nyta plagg!!Gå in och spana vett jah!
Smyg tog foton på Erik medans han stod å posade=)!!
 
Min SÖt!!Framtida modell kanske????
Sen så tog jag fleeeeeeeeeera foton på mig och min underbara Donna...Love that Dog!!
   
Kommer att sakna henne sjuuuukt mkt=(.........

Nu är iafl kläderna packade..Hittar inte mina tjockaste täckbyxor så hoppas på att de blir vamt te helgen så mina tunnare med fleece räcker....vette faan annars=/
God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0