Blää

Vilken blucking fucking sucking OTROLIGT seg dag!!!!!!!!!!!!!
På morrn  låg vi  i soffan å glottade tv tills kl 13 idag..typ animal planet å rescue animals shit!
Blev fett deppig å rörd av massvis av händelserna......*gråt*
Fick tag i far min åså får vi till bergviken å fikade kaffe å goo sommar sockerkaka som han hade bakar Helt själv=)=)
Därefter for vi mot kvantum men där va de ju krokat å smällt saker så dit tog vi oss inte..
Blev Coop örnäset ä fy bubblans vilka hujtans dyra priser dom har. Willys nästa gång=)
Tappade matlusten när vi kom hem så middagen som va planerad blev inte av utan har just kastat i mej gammal äklig köttfärs...blev tacos..men inge gott..hatar att äta mat man inte e sugen på..
Jag känner mej iafl inte tillfredställd då så nu vill jag istl ha GODIS!
Så funderar på att baka oss en kladdkaka?Vill egentligen ha blåbärspaj men nå blåbär finnes ju icket i min frys=(
Ve å faan så jag e uttråkad......Syrran vandrade in för ett tag sen med NIklas..

(Niklas, syster å jag)
Rånade min garderob sen åkte hon igen..jaja 3e gånger hon hälsar på på ett år så bara vara glad för de hehe=)
Inte ens nå fika ville dom ha!?=)
nää nu måste jag göra nå...ingen vill träffas å prata, umgås eller promma...
Hm undra vad Anna-Karin gör...
Får slå en pling!Annars blire baka kaka å bröd...nybakt bröd..mmm.
Tänkte jag egentligen gö imorrn till färsk pasta..gotttttt
Hmm...hela dagen känns hmmmmmmmm
Hmm

Saknar livet och känslan att bara vara.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0