Efter en hård helg börjar återhämtningen kännas!

Onsdag blev de som sagt färjan!

Torsdag Luleåkalaset!Jag skulle bestämt se Basic Elements men blev utan igen=(

Fredag Lulekalaset!Kl 18.10 Bestämde jag mej för att fan vi far bara inhandla biljetter på nätet!
Eller så stängde förköpet 18.00!Typiskt!
Var fett bakis under dagen en sväng men sen vare topp topp!!!!


Lördag Luleåkalaset!För fest hemma hos Karin. Stämningen ute var minst sagt lågare än övriga dagar men kul hade vi iafl även om nu minnesluckorna inte hållt mej uppdaterad!Tur man har vänner=)


Har under helgen ätit mej 2-3 kilo tjockare, fått en Fet fylle Ö-T dialekt, insett att fan va kul de e att inte vara så satans full!
Å slippa vara så häng bakis!!Ja, jag har lärt mej mkt denna vecka!

Idag skulle jag ha jobbat!Ja eller enligt syster som säger att på tisdag fyller jag år så då blire fika!
Jag säger att jag kommer efter jobbet eftersom jag ska jobba den när hon fyller år den 5/8.
 Så igårkväll stod ja å gjorde lunchlåda å sku börja packa inför Ö-T resan vi tänkte ta ikväll när jag sätter mej framför datorn å inser att de e ju fan den 4dje idag!!!!!!!!!
Bara ändra på planerna så jobbet blir alltså imorrn!Likaså Ö-T. Så har ni tråkigt kan ni besöka mej då ja ska jobba extra på Parelle ute på storheden!!
Dagen som blev ledig har vi spenderat på Gultsa udden, fika hos syster (som fyller år imorrn)
Sen har vi badat hundarna på lulsundet å strax ska vi se en film å äta natt macka=)!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0