Helgen som vart!

I fredags mötte vi upp Elli , Johan å doggs på storforsen!
Solen strålade och de kunde inte vart bättre väder för en dag som denne!

Vi köpte med lite Alspångsrökt korv å tog med lite nybakt bröd och en massa kaffe!
Erik tog med Öl!!Klart man ska dricka öl sista semester fredan=)


Tingy went helt Nut!!!!Han älskar den porlande ljudet av forsen å försökte hoppa i storforsen hahaha


Han hittade därefter ett spår av nåt trodde vi...Sen ser vi hur han tar sats från en sten å överlycklig hoppar han i vattnet haha simmar runt som den lilla råttan han e=)!Svårt vare att få upp han oxså!

Donna fick sej oxså ett ofrivilligt plurr i vattnet då hon halkade ner för en sten å tog sej sen inte upp!


Alla hundarna skötte sej annars utomordentligt trots att de va mycket människor i farten!!
Då blir vi stolta!!

Nä sånt här borde vi göra oftare!!!!!!!!
Nu ska jag knega lite deg!Sen kommer en ytterligare fredags update!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0