Kaffe

Jag glömde helt enkelt bort mitt kaffe förbud idag och har just slurkat i mej 2 koppar kaffe!
Erik bjöd på Österns Pärla idag å jag har mumsat i mej 4a thailändska små rätter!
Min favorit!!!Kirsi jobbade så kul att träffa å prata lite med henne=)
Blev En runda på stan idag och jag hittade ett rostfärgat linne från Gina Tricot  som jag vill HA!!!!
Men fanns bara i large..funkade i för sej iafl men den blev på snäppet för lång!
På måndag blire ju happis så får köpa den där fast lite dyrare=/
Har strosat runt i taight skjorta halva dagen så nu när jag kom hem slängde jag på mej en vit enkel topp!
Men hur snyggt e de inte med ett par jeans å en vit topp??Enkelt och stil rent=)


Jag hade ju gärna vela vara mindre blank i ansiktet men den enda mineral foundation som funkar just nu färgmässigt är den från Max factor och den har ett guldigt shimmer som gör att man blänker liiite för mkt.
KArin klippte mitt hår igår vilket gjorde en enorm skillnad!!!Syns tydligt på bilden..känns otroligt skönt att dra fingrarna igenom nu!!Inge trassel eller tovor=)Tack som Fan!!
Kvällen till ära så va ja taggad för bowling..men nu 4a små rätter senare känns soffan mer lockande!
Har ju redan träffat människor på stan, joggat och prommat, ätit mat..ja allt!
En film å mys låter trevligast ikväll!!
Imorgon åker vi upp till Öt å jag ska få skjuta älgstudsare eller va de hette å vad de nu e??
Blir säkert kul!!Måndag Ikea å jag lääääääääääääängtar!!
So long party people........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0