Lördag kväll= Allstar

Blev en liten mini fest här i lördags!Planen va att vi först skulle ut å äta..ja eller ja tvekade då ja e pank men man har ju en rik karl som bestämde sej för att bjuda å i samma vända så bestämde Mari å karin att de blir fest istl då ingen ville käka på Allstar fastän alla helt plötsligt ville de...?!
Jaja jag fick ju tillfälle att bjuda på mina goda Tranbärskakor=)
Godare än Icas sa Karin så de var ett Bra Betyg!!!!!!!!!!!

Drog in tidigare till Allstar då tjejjerna ville slippa kön..Kom dit å vi var först i kön!
Nåja var bra drag där inne å jag fick en härlig fylla!!Övertalade Karin om en sista öl.
De skulle jag inte ha gjort med tanke på hennes baksmälla igår..hehe sorry Åkeh!!=)



Idag är en sån där soff liggare dag..Har ingen lust att göra nånting.
Ska däremot damma å suga lite senare å ta en lång prommis..Men först när motivationen kommer.
Hundarna är lika lata som mej så tror dom får följa med sen..Donna e ju lite rund å många som undrar om har bullar i ugnen=)Men nej...


Å som jag ätit på sista tiden tror nog folk de om mej med.
Har köpt hem ost...Jag går bananas lös på osten..En skiva på mackan tre skivor i munnen.
Ost är livs farligt för mej..Jag vill bara ha mer..Just av den orsaken har jag slutat köpa hem ost å äter kalkon istl men ibland när de e bra priser slinker en ost med hem å några extra kilon på mej.
Just nu e jag faktiskt fett sugen på en Pizza...men jag har beslutat mej att bli snygg.
Så no more cheese for me=)
Ska snart trycka i mej gröt....Gröt sucks!Men med lite blåbärssylt går de an.Så de så.
Slank in på en tjejs blogg idag. Så fort jag ser en vacker kvinna vill jag bli slank, förstora läpparna, fixa boobsen
och en massa annat för att förbättra utseendet.
Men jag e född som jag är å så här ser jag ut!
Thats IT!
Men vacker är hon : http://camillajacobsen.blogg.no/



Kommentarer
Lisa

Men Hallå!!! Du ÄR ju redan vacker! Och du är så naturligt vacker och smal så du behöver inte fixa nånting! Eller jo lite bättre självförtroende kanske! :)

2009-08-31 @ 23:16:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0