LÖrdag morgon!Och 75års fest för Morfar på kvällen!

Vaknade upp hos Elli å Johan lördag morrn aldeles för tidigt!
KOllar in min mobil där jag har missat samtal, sms och voice mail från grannen!
Tydligen var de nå snor ungar som försökt tjuvkoppla min vespa och sno med den.
Men min granne som sku ut på en nattlig rök hade snabbt tagit på sej kläderna sprungit ikapp grabbarna konfronterat dom, ringt polisen sen försökt hålla kvar dom men dom va tre så dom stack!!
Sen har han försökt få tag i mej. Kan man ha Bättre Granne???????
Tack som Fan D.Snällfot!!!Veckans Ros blir till dej=)
ros015.gif image by glittergn
På kvällen bar de av på fest för morfar som fyllde 75 år!!När morfar fyller år e de inte kaffe å kaka som gäller...

Neej de bjöds på öl, vin, wiskey, vodka..u name it vi dranked it!!
Så himlans tur man har som har en lättsam rolig släkt!

Vi bjöds även på halstrad strömming på tunnbröd med smör å potatis!!!!Dreggel så gott de va=)

Surströmming till dom som ville lukta illa åså mormors berömda porterstek!!

Därefter blev de bulla å tårta i vanlig ordning men ja va för mätt för de=)
En runda kubb blev oxså av!!

Personligen tycker jag det är roligare att dricka vin=)


Efter kalaset fick vi för oss att dra till Alltstar!
Där mötte vi Upp Frida och Annso som firade 6år!!!Grattis grattis!

Fast Annso va nog mer sugen på Erik den kvällen=)
Men de bjöds på Champange och trevligt sällskap!


På söndag morgon kändes det som att jag hade druckit upp hela systembolaget och tog mej inte upp ur sängen förrens kl 16..å då var de riiiiiiiiiiiktigt jobbigt!
Men lite kebab pizza å popcorn gör väl varje människa liiite piggare å glad!?!=)
Därefter somnade vi till en kass film........


Kommentarer
Anna-Karin

D.Snällfot är världens bästa Daniel! :)

2009-08-18 @ 08:35:17
URL: http://akf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0