Nyttigt Värre=)!!!!!!!!!

Efter en läääängre prommis imorse och ett solariebesök gick jag förbi mor på kaffe och skorpa!
Blev sjukt trött så gick hem för en vila=)
16.40 sku jag träffa Frida för träning på Helex...Ringer henne krin 16 då jag känner mej mör, hängig, träningsvärk och trött!
Men go Friis peppar alltid!
Idag testade vi på Afro dance!!!Fy tusans så roligt de var!!!
Jag vill verkligen börja träna igen..Ge mej ett JOBB så jag får råd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mår så jävla jäklans bra efteråt=)=)
Nu när jag kom hem gjorde jag en suuuper god kycklingsallad med bulgur och basilikamozarella ost på=)

Är PROPP MÄTT!!
Nu ska jag göra lösnaglar!!!


Kommentarer
FRida

nu mår vi bra va=)

2009-08-26 @ 22:00:11
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0