Övertorneå.....Lör-Sön!

I lördags sålde Erikan sin moppe(motorcykel)!Den nya ägaren kom hit kring 7 på morgon då vaknade även jag och kunde Inte somna om=(
Låg kvar i sängen å försökte somna om när jag överaskat fick frukost på sängen=)!!!

Fick en STOOR frulle med mackor, fil, flingor, juice och blåbärs te=)

Jag har svårt att äta direkt på morgonen, brukar vanligtvist vänta iafl 2 timmar men gudars så jag proppade i mej=)!
Därefter åkte vi mot Hirvijärvi å hälsade på Mackan å flyttade en död ko..blääääääää
Snart bllir jag hel vegan=)
Mot ÖT å framme kring 2-3 å då var jag staaaaaaaaaaarving så vi åt ett litet mål på Sibylla!
Sibylla äger=)
Sen var planen att vi sku göra en massa under dagen men jag var så helvetes jävla trött så la mej på soffan å snoosade till halv sex då vi åkte å pangade gevär!
 
Maken till kraft i den där pickadollen!Fick mej en kindsmäll och kraft bakåt i axel!Högt lät de men kul vare!
Så nu har man testat de å=)
Sen har vi i vanlig ordning ätit ätit å ätit, förrätt, varmrätt och efterrätt!
Snart ser man gravid ut utan att ha en bulle i ugen!
Ist alll food=)
Somnade kring 22-23 och Erik väckte mej kl 12...Hade lätt kunna sova 2 h till!
Inte ens känner jag mej utvilad idag=)
Kom lite sol under dagen så jag har busat med hundarna och Erik städat bilen.


Donna håller sej till Mamma Mia=)

Tingy med favorit leksaken!=)=)

Viktigt att hålla Pärlan skinande ren och hund hår fri=)

15.00 Middag med morbror och fru sen åkte vi hem..
Nu e jag trött och vill bara soooova igen=)
Imorgon Ikea och Karin ska klippa sej i happis!Kortare hihi mkt kortare!
Ser fram emot att se henne i en frisyr!!De va ju bara ca 10 år sen sist=)hihi
 


Kommentarer
jensi

Nej jag menar inte att dom heter Braiga utan att dom är mycket bra! ;)Novaluzid är ett märke som är bra, bland andra.

2009-08-24 @ 08:14:35
Mia

Hahahaa ASG!!!!!!!tänkte inte ens så långt=)

2009-08-24 @ 19:59:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0