Snart är semestern sluuuuuuuuuuut!

Ja eller Eriks e över iafl!!På måndag e han tillbaka på sitt jobb å jag söker på!!
Nu fåre fan börja ge med sej=)!!!!
Gårdagen spenderade jag iafl med Karin på stan!!Vi hängde från 12 till fan stängning å vi hann med både lunch och go kaffe fika på stan!

Samt att Karin kom hem med ca 10 påsar med kläder, skor å smycken!!
Tur hon har en gratis personal shopper som kan ge henne råd och ideer!!
Blir billigare så!!Eller hur vare nu?=)hehe

Idag morse vaknade jag före Erkan å stack iväg på en jogging/Prom tur i en timme å mådde för jävla fint lagomt till frukosten när jag kom hem!!
Sen har jag vart på stan och  gjort ärenden, gjort bort mej å bara varit helt sluuuut sen dess!
HUnnit med kaffe hos Macke samt lite otäck björn jagar film!Nä jakt förbud för ERIK!
Nu ska de lagas ägg på hårdbröd till middag!Orken e Helt sluuuuuuuuuut.
Tänkte även hinna med å vaccinera doggsen innnan sju om de hinns!
Aj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0