Tradera

Sneglade just mot tradera länken men tänkte lika snabbt att NEej!Du har inte råd å du spårar alltid ur=)
Kvällen har ja istl spenderat i soffan!Faktiskt rätt slut från de korta jobb passet idag=)
Hade ingen lunch med mej på jobbet så när jag kom hem åt jag två hårdbrö mackor i tankarna på att jag ska snart laga mat!Men de va så härligt ute på balkongen å ja va såååå hungri så tröck i mej halva godispåsen som va kvar igår!
Sen mådde jag bläääääää...ville bara kräkas!Så tog en låååång prommis runt udden till willys å hem!
Tog 1h 30 min typ!Känns helt Ok!
Blev ju en inlines tur igår så nu har man rört sig iafl 2 dar denna vecka och tredje gången imorn då jag tänkte starta dagen med en morgon jogg/prom!=)
Till prommisen invigde jag mitt nya rea fynd!Ett träningslinne från Nike!med inbyggs sport topp!

De e de bästa för stor bystade damer=)
I bhn rymdes även mina nyklar hem, körkortet, kreditkortet och min mobil!!
Ere meningen man ska behöva jogga med väska??
Lösning snarast!!
PÅ vägen hann jag med att träffa både Friis å Vickan som sku äta peking Räkor el nå?
Åså två mkt bakis hängiga ,max hungriga, var på Beach festen i ÖT igår girls=)!
De påstod sig få ångest över hamburgaren när jag va ute på hurten rundan men sanningen e ju den att jag hade ju mummsat i mej massa godis innan så jag va inge bättre själv=)
NU lite film på tv!God natt!


Kommentarer
Annie

Fick lite ångest av att se dig vara så hurtig så vi svalde burgaren och rörde på oss vi med ;)

2009-08-09 @ 01:08:09
URL: http://anniehs.blogg.se/
Anna-Karin

men goding vars har du jobbat? :)

2009-08-09 @ 19:54:08
URL: http://akf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0