"Bakat" lite julgodis=)

Heter det så??Bakar man godis eller Gör man??
Dagens fundering alltså haha....
Nä ni denna vecka gör jag inte mkt annat än att "bakar", äter det jag bakat, äter middagm mysis med valpisar och försöker sova!
Donnas temp har gått ner nu såå hon e inte lika orolig...SKÖNT!

Snittet läcker ihop fint och hon verkar klara de bra utan varken värktabletter eller antibiotika.

Jag däremot har blivit beroende av kaffe...
Två stora koppar måste jag få i mej innan jobbet or i have huvudvärk/=

Igår efter jobbet plockade  Erik upp mej och vi for och jul handlade klappar..
Och jag spontan köpte en ny mobil!!!=)

Den var inte så kul att leka med för den va rätt lik i programmen som min gamla telefon..

Samma märke oxså.

Kostade ynka 799:-

Tappa den i toaletten så görre inget jag kan köpa en nyyy--Så billig varen=)

Heheh nää...Men lagomt pris då mina krav var sms funktion, samtal och radio..

Fotar aldrig med mobil kameran så de va inte så brytt.
Nu ska vi kika på Wallander- Skytten.
Imorrn jobb redan kl 7!WIeh!
Just ja!Godiset blev Mint dajm kola...De ni=)



Kommentarer
Sofia

Sv: Haha ja det är förstås sant. Tiden går fort när man har roligt. Måste säga att jag är så avundsjuk på dig som får/kan ha hundar.

Jag blev sjukt allergisk för bara nåt år sen. Men men man får lära sig leva med det och titta på avstånd :/

2009-12-18 @ 20:19:06
URL: http://sofiamets.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0