HEJ!!!!!Alla mina blogg läsare..

Inte blivit mkt blogg skrivning nu idagarna..
Hårt att jobba mer än heltid...De tääär på kroppen..
Eller jag har inte kännt de påtagligt förrens igår då jag kännde mej svammlig och helt slut!
Bion uteblev och Erik lagade goood pasta gratäng!
Idag är jag faktiskt ledig!
Och vad gör jag min lediga dag??
Tar de lungt??Näää
Medans små trollen legat i soffan å kelat:

Så har jag satt på stor kok!!
Två kastruller med kola knäck i ena och valnöts kola i den andre!!
Står nu på kylning för att sen avnjutas=)

Är inte det bästa i att "baka" prov smakningen?
I detta fallet "dropp" provet i kallt vatten=)Mumma!!
På bänken står nu förbredda torrvaror i väntan på att en påse brödkryddor ska komma hem!!
Jag ska baka Idas julbröd fast i en ny version iår tänkte jag=)
Vi får se vad de blir!
Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och äta årets första blod apelsin!!!!!!
Ha en bra dag=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0