Ledig dag idag!!!

Så slänger upp men mysig dagens outfit!!!

LÅngt grått linne från GT, stora pösiga byxor samt kofta kommer från Vero Moda.

Min plan idag var att sova ut till minst tio...Kl 9 ringer syrran å frågar om jag ska jobba på storheden...nää svarar jag så la vi på..arg blev ja!
Skickade senare ett sms å frågade vad hon ville på min enda lediga dag?Den enda dagen jag kan sova UT!!?!??
Inget svar..*morr*
Har inte gjort mkt roligt idag..hämtat ut skoter brillor till Erkan, sytt ett varmt hundtäcke till tjjock Donnas tissar,
 just ja trevligt kaffe besök hos Mackan och sedan har Erik haft Ica för fest här hemma innan julbord på Färjan och utgång Olivers...
Men de va riktigt kul att vara nykter bland de fulla hahha=)
Igår hängde vi ute i Rutvik och byggade pepparkakshus!
Här e min:

In Action!
Framsidan:

Rosa och lila så den matchar köket=)
Och baksidan:

Oranget och rött som passar om jag vill ha den i vardagsrummet och rött för julen=)
Hann inte riktigt klart den men klockan blev ju så förbannat sent!
Karin och Elli gjorde sin tillsammans..
Eller rättare sagt!
Karin arbetade medans Elli gav order=)

Huset innan..??

HUset efter...

Fråga mej inte vad de ska föreställa men dom beskrev de som ett kärlekshus??

Vare så?

Smygfotade Karins ny gjorda tatuering plus en butt crack men den fick jag snällt klippa bort=)

Tribalen är en gammal tattoo. Det hon gjort är byggt på med rosorna och resten därikring=)
Riktigt fin=)!!

Nu ska jag spendera resten av kvällen i tvätt stugan!!Fy så kul!
Imorgon blire jobb hela dagen och bakis middag med Erkan..
Funderar på PIZZA!!!!!!!!


Kommentarer
eve

vilka vackra pepparkakshus... är så ledsen för att jag inte kunde delta i tävlingen!

2009-12-06 @ 09:15:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0