Men se där så Trevligt med besök!!

Kl 15 idag så ringde Elli och frågade om jag ger igen genom att inte svara på hennes sms...?
Elli e alltså kass på att skicka sms tillbaka..även på frågor!
M: Nåå Ne inte har jag fått nå sms av dej säger jag med kaffe koppen i handen..
E: Jo jag frågade om jag fick komma förbi å dricka kaffe hos dig kring 15 idag jag slutar nu!
M: Absolut bara komma hit!!!
Glad blev jag för nu fick jag ju bjuda på gott och därmed äta själv fastän de inte e helg=)hehe
Kaffe med peppar kakor och ädelost fick de bli!
Så Fridis jag hann alltså inte förbi dej=(
Tänkte iafl trotsa kylan men de blev för sent!
Hann med lite julklappar på stan eftr fikat=)=) Mkt nöjd!
Plus att jag inhandlade ett pepparkakshus som ska smyckas imorgon kväll.

Nu har jag iafl tryckt i mej bullens varmkorv och ska ta mej en platt lussebulla och ett glas julmust till!!
Mumsis!!!
Imorgon är de jobb igen!!Trivs bra som FAN på ny jobbet då de e MYCKET att göra hela tiden och tiden bara rullar förbi!
Tyvärr är det otroligt torr luft och dammigt vilket min näsa inte tycker om, så har fått sprickor som blivit sår och börjat blöda..de suger juh!
Men vad gör de!!JAG TJÄNAR JU PENGAR!!!!!!!!!!!!!

Ca Tching!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Anna-Karin

hahahaha du är ju för söt! ;D

2009-12-03 @ 21:10:01
URL: http://akf.blogg.se/
Anonym

var jobbar du? och med vad?

2009-12-03 @ 23:00:04
Virre

Eller hur! :) Jag är jävligt nöjd över de. :)

2009-12-04 @ 09:05:02
URL: http://metrobloggen.se/veronicakse


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0