To nighht is pepparkaks kväll!!!

Alltså!Så här e grejjen...
Ikväll ska vi bygga pepparkaks hus!
En rolig grej som Ida och Elli startade ihop när dom bodde tillsammans på porsön för några år sen...
Då vare julbord gården runt och princip alla va välkommna i våran tävling!
Roligaste året var när jag och Emmsi vann med våran Tomte Limousin=)

Tyvärr har datorn med dom bilderna på  pajjat.
Men verkligen ett minne för livet!
Iår blir vi snäppet mindre pers då vi helt enkelt inte umgås längre med hela Ltu!
Jag kom på super ideen iår att bara köpa med ett färdigbakt hus och smycka för att skippa allt extra kladd och vänte tid till ugnen=)
Så igår inhandlades godis och frosting...Har en bild i huvet hur den ska vara åså frågade söta Karin igår omvi inte skulle göra ihop..Hahhahaha
Hon fick till svar att ja vänta dej inte att få göra nånting själv isf för jag har redan en super ide!
Jag e alltså inte så medgörlig alltid=)
Istället för julbord iår ska vi äta älgfile med potatis gratäng och fetaost sallad!!
Fasikens så NICe!!!
Och att inte glömma bort GLÖGGEN!!!!!!!
Kanske åker nån godis bit ner oxså=)


Kommentarer
eve

nu blev jag sjukt sugen på att gå och köpa ett pepparkakshus själv att pynta.... får jag vara med i er tävling via internet? :)Ha en trevlig kväll

2009-12-04 @ 17:39:10
Mia

Absolut fårru de!!!Men då lär du ju vinna=)

2009-12-04 @ 18:12:05
eve

Gick faktiskt till willys för att köpa ett... men det fanns inga... annars hade jag lätt pysslat och sen mmsat dig. Hoppas du gör något fint och vinner.

2009-12-04 @ 20:53:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0