Valpning på G??

Idag när jag jobbat har Donna varit i Rutvik...
Sovit och varit lugn sas de!
När vi kom hem bajsade hon fortare än faan och väl inne tog vi tempen som var lite lägre..
Men då hade hon ju vari ute oxså.
Hon har börjat söka nånstans att valpa och testar på under alla kuddar och filtar men blir aldrig riktigt nöjd.
Än är dom nog inte på väg..Imorgon kväll gissar jag på=)
Så nerviis man eee...=)
Igår levde valparna latjo lajban i magen och man såg både tassar och huvuden sticka ut!
Och Mia var snabb med kameran=)



Lätt tjockis=)

Jobbigt att vara dräktig.....:0)
NU ska vi ta sista tempen för idag sen sussa tidigt med lite avkopplande korsord innan!
God natt


Kommentarer
FRida

Har verkligen försökt övertala käresta att vi skall ta en valp, men icke! Förresten har du vet där receptet på julbröd som jag fick av dig förra året? Kan du skriva det till mig? Pöss!

2009-12-12 @ 13:18:07
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0