Ikväll åker vi till stockholm!!!!!!!!!!!!!

Wie så kul vi ska ha de=)
Vaknar upp tidigt idag av ett härligt samtal från Sötnos!!!
E de inte härligt att vara saknad=)!!
For iväg på jobbmöte å på strålande humör!

Haft problem med magen denna vecka då min kost bestått av antligen het mat eller fil å musli?Magkatarr tror jag att ja har=(.........Men tar tablett efter tablett å snart känns de bättre!
Nu måste jag packa klart!Sen kanske göra AkrylnaglaR??Var ett tag sen!
Ett stort tack btw till Cubus Elin som är en god vän och ställer upp och är hundvakt till mina smååå!!
Du är en Ängel=)*kramar om*


Kommentarer
Jensi

Uppdatera nu efter Sthlm! =)

2009-02-24 @ 10:15:08
URL: http://jensi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0