Läder jacket eller inte?!

Idag vakande jag halv elva..Av väckar klockan å jag var tvungen att snooza??Jag kan ju fan sova i en evighet=)!
Men upp å hoppa för att träffa godingarna på stan!

Bara en halvtimme sen blev jag idag=)!!!

Arg och less innan stan då jag inte hittade tröjjan jag så fint packat ihop som jag sku reklamera...Av alla vant par jag äger hittade jag bara 1 stycken av varje..Arg ringer jag syster å säger att ja tar bussen in....Men Fuck Så missar jag bussen med en minut..less...
Men väl inne i stan möts vi upp på Mat å Prat och efter en mkt god red hot chicken sandwich och mkt kaffe så var jag laddad som tusans för SHOPPING!

Spanade in en skinnjacka i biker modell som ja e lite smått sugen på!?
men kan inte riktigt bestämma mig=)
 
Ska ju till sthlm snart så tror att jag kanske inväntar den trippen för att spana in vad stockholms modet har att ge!
I övrigt hittade jag inget till mig...bara till söööt.
Mkt roligare att shoppa till andra ibland=)!
Eller som idag då jag hittade Massor till Erika å nada till mig=)!!haha blir billigare på så sätt!!!
Nu kurrar de i magen så ska laga mig en thai gryta med noodles!!Hett spicy åch grymt gott!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0