Jag vill ha en ny blogg design!

Någon som känner sig manad att skapa en till mig så varsegooooooooooooooo=)
Söndag idag å ja har precis mummsat i mig stekt kyckling med grönsaker fetaost å solroskärnor.
Till de gjorde jag ruccolasallad å tomatbeasås!
Sockerfall som fan när vi kom hem från solariet!
Idag har vi varit på varvet å jag har åter igen varit modell till Ida å Karins företag Chillyou.se.
Idag hade ja på mig deras jeans samt en av deras jackor=)!!!Tyvärr va de mulet å snö så blev inte så bra bilder som önskat!=(Men någon fin blev de iafl=)!!
Igår lördag vart en lugn kväll..Lite tv mys och julmust=)....
Färgade håret och for på middag hos farsan en snabbis=)!
Inte träffat han sen innan jul då dom for till gran canaria där han redan andra dagen blev rånad på kort, mobil och id, samt alla cash=/!!!Hujja
Men nu mådde familjen fint=)!!
Ikväll är jag sugen på en fet film!Ost och kex samt julmust somär ett Måste!!
puss hej!

Börjar smyga fram lite nyårsfoton som jag lovat!



Kommentarer
FRida

Blev du avis på min :P

2009-01-19 @ 21:53:05
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0