Lördags tråk!!!!!!

Fy faan va tråkigt!!!!!!!!Är irrterad, uttråkad, less...AAAAAAHHHHHHHH
Vill bara skrika...
Haft mens i 8 dar nu..hur jävla normalt e de???
Blir skaffa pills igen så man skippar den där jävla kvinno helvetet!!!!!!!!!!!

Roligt igår va iafl att jag äntligen lyckades fixa blåtanden till min dator så de funkade så nu kan ja fota med mobilen och blogga lite medans kameran e på lagning!
Så imorse innan jobbet tråkade jag loss på bussstationen

Kallt, stressad, ofixad!!!Precis som de ska vara en tråkig stressig lördag morgon i väntan på bussen.
Åka buss suger btw...Folk stinker och lever om.
Jag är bitter idag--...Märks de?
Snart ska vi ha fest här hemma å ja e så jävla off......Vill kela å ha närhet!
Närmsta närhet ja fått inatt är av mina extra tre kuddar jag la brevid mig som lite värme..
haha patetisk man e=)!
Nu behöver jag nog mat!Selma åt upp min lunch imorse från min påse innan jag gick..Kanske därför ja e så grining.
Blev ju bara hårdbrömacka te lunch!Morra
Magen kurra, nu hurra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0