Morgon Pigg!!!=)

Torsdags mys.........Vaknar upp tidigt och kan inte somna om!!!Jag som Älskar att ligga och dra mig!?=)
Nåväl. Planen var att åka till jobbet tidigare och sminka mig där. Men nu sitter jag här färdig och med massa tid över!
Blir en stor frukost då Emma kommer in sent!Hoppas Hoppas Hoppas på lite folk idag.
Eller kanske ett besök av...Host (*Bitah*)!De e dags nu=)hahaha
Jobbar till kl 18!
Ikväll ska jag bli bjuden på middag..Kanske till o med tre rätters?
Jag blir aldrig bjuden på middag utan bjuder oftast själv då jag älskar att laga mat så de känns grymt spännande att se vad denna person har att erbjuda=)!!
Mys Mysigt ska de iafl bli=)
Imorgon ledig iafl!blir snabbis på stan . Tänkte färga håret på lördag..Eller bättra på lystern iafl då jag fan inte har så mkt utväxt!
Nä nu blir de frukost!
Och idag är det en speciell dag!!Jo det är Frida Öströms FÖDELSEDAG!!!!Grattis gumman!!25ÅR!!!


Kommentarer
Frida

Du är en ängel! Gulle du! Pöss!

2009-01-15 @ 17:24:54
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0