Onsda

Och idag skulle jag egentligen vara ledig!!!Men e bortbjuden på födelsedags middag med lek hos Frida Ö på fredag så bytte mitt pass med Ingela tills idag!!!Jobbar alltså 13-19.15.
Hänt senast då?KOmmer ja inte ens ihåg för jag e så så trött.........
Eller just fan..I måndags va ja ju ledig. Då steg jag upp tidigt och kikade in mina kurser ja ska läsa på distans.
När jag kom hem började jag baka havrerutor, fast jag tillsatte även linfrön och solrosfrön i.
Väckte ida med The å frallor..MKt uppskattat=)!
Sen kl 14 var de dags för tvätt...Boring. Sen den kvällen hände de inte mkt vettigt=/
Eller jo jag hittade en bild på mig å Ida från innan krogen.
Se så fulla och glada vi var ute på Olivers i lördags=)

Ser att jag måste bättra på min solbränna=) hehehe

Igår blev de Movie time..Såg Wallander-Hämden tror ja den hette. Jag ser ALDRIG på svenska filmer för jag brukar tycka att dom är så kassa....Ja inte fan va den här mkt bättre. Den gick ju att se men hade kunna klarat mig obrytt förbi om jag hade missat den!
Nu ska jag hopp i dusch, sen koka lite ägg å äta till frukost!
Pussen kram på Go


Kommentarer
FRida

Helt galet biffig!

2009-01-14 @ 19:27:02
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0