Rolig arbetsdag!!!=)

Idag har vi haft folk , kunder på Parelle!!!!typ 300% mer än va som normalt brukar vara känns de som haha inte haft en lugn stund!!!Vi har nämligen kampanj på IsaDora produkter såsom Single Shadow 14.90:-, Tripple Shadow 24.90:-, Palette 49:- och rouger för 29.50:-....
Hade även läppstift för 19.50:- hundratals men de tog slut innan ja ens kom till lunchen!!!!Men de e skojj...
De ska vara lite aktion!!!Dessvärre va de så mkt folk att ja inte hann ta en riktig lunch eller knappt vatten paus!....
Svepte i mig tre glas där vid sex men huvudvärken va redan kommen=(.......
Men nu har ja jädra lyxen att ja har just svept 2 brustabletter som smakade faan...
Middagen är på väg i köket å jag bara känner luuuuuuuuuuuuugnet=)!
Sedan ska ja ta ett bad å en avslappnande ansiktsmask!
Denna helg blir sprit förbud för mig del då jag jobbar ensam söndag!
                                         sååå......
                                        
                                         Cleo ni får klara er utan mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men en middag bjuds av MAri fast hemma hos Karin!!!Dit ska jag...sen må bra på söndag!
Fett nice........
Nästa helg bär de iväg på roligheter!brum brumm med grillad falukorv, limpa å varm choklad!!!!!!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0