Saturdays ledighet!!

I torsdags var de löning för min del...skumt med lön den 15 varje månad eftersom man ändå måste lägga undan typ allt tills alla räkningar e betalda!?
KÖpte mig iafl en hej dundrans massa på apoteket!Blev nästan 5hunka  bara där. Sen en lancome skugga från jobbe för 250..dyr men satans så fin å sitter länge gör dom=)
PÅ kvällen blev ja fin bjuden på rökt ren i tunnbrödrulle med pepparrotskräm i..Mumma mums=)!
Första gången testat å i liked it!
Sen blev de go grönsaker å potatis i ugn och lax med chili röra...STARKT!Men gott=)
Jag vart mkt imponerad!
Sen lite choklad å mango...slurp!Proppmätt efter allt de=)
Igår fredag va ja ledig. Blev lite stan. Ingandlade mina första egna kaffe koppar hahha illa...Men så fina då de matchar mina stora the koppar!
Sen på kvällen va de ju midag å lekar hos Fridis!DE var hur kul som helst!Lite för nyktert men hälften hade ju undgar å resten sku jobba idag=(

Frida Öppnar mitt paket!!Den stora Grattis Grattis Grattis påsen=)

Hon fick ett duschdraperi med roliga ankor på åså givetsvist en ankdusch mössa så hon är rädd om löshåret sitt=)!!!
Fridis söt=)!!
Sen bjöds de på massa mat.

Kyckling, pasta, lax, hummersås, potatis, sallad, fetaost mm åså åt jag tjörlknöl eller va de hette för första gången!!!
Å de gick ju fan ner de oxså!!!
Shit så man börjar bli vuxen=)

Frida hade fått Leila bakar boken i juklapp så hon hade gjort världens smarrigaste blåbärs cheescake!

Efter allt ätande blev de massor av lekar! Innan jag drog mig hem till doggsen!

Tack frida för en jätte rolig kväll!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0