Blogga eller inte blogga???

Erik har slocknat så skriver en snabbis!!
Vart va vi då?
Onsdag
Drog till Liseberg direkt på morgonen då vi anade att de kunde bli regn....
KOm fram å de va sju helvetes med KÖ!
Gick in å sku köpa åkband de va kö dit ännu mer..........Less
Väl snart framme med bara två framför så börjar de smått regna å vi va på väg att ge upp!
Men inte ge upp här säger ja te erik som aldrig besökt liseberg förr så vi inhandlar ett åkhäfte å åker kanonen, Balder och höjdskräcken!!De räckte å blev över då vi stod i kö minst en halv timme över allt!!!!!!!!!!
Sen begav vi oss till Universeum!
De kan jag säga allvarligt var DET mest Imponerande ställe jag vart på!!
Jag va sjukt fashinerad!
Ja jag hittade tom med min drömprins=)!!

Grymmast av allt!!!!!!!!!var HAJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alla som k'änner mej väl vet att jag e sjukt imponerad av hajen å detta va en riktigt jävla Hajen HAJ!!

GRYM!

Riktigt så här stor var den inte men en gång i tiden var detta världens störta haj käft!!!De ni=)
Har fett grymma bilder på alla djur men en fullständig bild blogg kommer när jag har tillgång till min egen dator!

På kvällen tänkte vi dricka vin å gå ut på krogen men vi va båda så slut så de blev öl, ost å bröd till middag sen glotta tv dator i sängen!!
Idag Torsdag gick jag upp tidigare än Erkan för att köra lite tjej butiker i stan!!
De har SPÖ Regnat nästan hela dagen så inte funnits mkt annat att göra!!Men så fina saker jag köpt=)=)
Så nöjd!Hoppas bara jag tycker om de när jag kommer hem oxså annars blire jobbigt att lämna igen då butikerna inte finns i luleå!!Nåväl=) Blir säkert bra!
Fick tillfälle att inviga mina nya ankel stövlar idag. Men va säger man..Man får vad man betalar för!
79:- Ica Maxi!Fy FAAn så ont jag haft!Ikväll blire jogging skor å Pizza Hut!

Och imorgon DANMARK!!!!!!Snälla snälla snälla ge oss sol annars blir jag sur=(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0