Dagen efter den fruktansvärda fyllan!

Jag som drack minst av alla i lördags mådde sämst av alla igår........Fy faan säger jag bara!
Men trevligt hade vi=)


Började med lite tacos å vin, öl, mkt alkohol här!
Vandrade ner ut på gården tog en kaffe med av´vek!


Sen avrundade vi mot färjan där de va fruktansvärt KALLT!!!!!!!

Över till Allstar där jag å Elli dansade GÄRNET!!!!Hela kvällen!
Igår då när man vaknade mådde jag pyyton....
Nåjå sånt man får förtjäna go drickare som man e!!
Efter en stor hotell frukost for vi mot biltema köpte med oss korv, fika å åkte till rutvik å smaskade på.

Idag söndag har jag sovit lite för lite..Känner mej sjukt seg!Blev sent igår kväll då vi satt uppe med mina uppgifter som jag nästan hade gett upp med!MEn nu e de iväh skickat!!
Men vet ni vad att idag åker vi!!!!!!!!!!
Skara, Göteborg, Danmar, Kolmården mm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Please GUUD ge oss SOL!
Bloggar väl om jag hinner..Men frågan e om jag kommer ha lust?=)
Vi får se!!Hoppas ni får sol å fint!!
Puss å Hej å kram på alla Go!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0