HUnd Kalas!

I Måndags va vi bjudna på Sigges 8 års kalas....Han va tydligen inte äldst utan de va Doris=)
Vi satt nere på Djupholmssundet och fick massa fika å blev mygg bitna=)

Sigge 8År

Mari Svart , Sigges Matte åså Anders!Å Erik på ett hörn=)

Elli å Johan hade med sig ved så vi tände en brasa=)

Jag blev fett myggbiten men höll god min iafl=)

Eller??näää bara kaka i munnen!!!

Vad e ett hundkalas utan grisöron????????

De va ett tag sen Selma vistades med oss alla å hon va väldigt beskyddande av Ida så Ida fick hålla isär doggsen=)

Efter En trevlig timme vid vattnet började de spöööö regna...Blev tok blöta å sandiga..
Sanden följde med hundarna å skorna in i bilen så den ska jag nu ha skojj å dammsuga...NOT!
Men efter de tycker jag att jag förtjänat mej lite ostbågar och vitlöksdipp trots att de inte e lördag!??
Jo för jag har inte ätit nååååååååååååå Nada njet bakisskräp trots att jag supit två dagar den här helgen!
Så tar igen de idaG..Lill Söndag=)Fast på tisdag!!Kanske en film på de?


Kommentarer
Jenny

Vad gulligt med hundkalas! Du får hälsa Anders nästa gång du träffar han från sin fd. granne, Jenny Silver!

2009-07-08 @ 08:18:06
URL: http://jensi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0