Lax i stora lass!!!!

Blev bjudna till Elli å Johan igår på lax och kokt potatis i smarrig sås!!
De va helt sjuuuuuuuuuuuuukt smaskens!Å jag orkade inte ens äta upp allt=(


Innan middan satt vi å spanade lite resor då hela gänget vill ut och göra äventyr!Blir kanske en resa till Lofoten??
Fast jag vill helst utomlands då de va år sen jag va iväg å nu när man e workless känns de som ett kanon tillfälle att resa iväg!
Nu när dagarna blivit kalla å gråå riktigt ser jag hur min fina solbränna försvinner=(

De e verkligen guld att dom köpt hus!!!Stort gräsområde och plats på gården att busa med hundarna på!!!
Åch inga myggbet igår de måste vara för kallt ute=)
Eller jag fick två men inte sett några på hundarna!


Erik funderar han med på att färga håret!!Han e lite avis på mej=)Vad tror ni??


Idag har jag fortfarande ont i magen å har inte ens ätit nå sen jag vaknade så lite lax rester hade suttit fint=)
Planen för idag innehåller ligga i soffan tills Erik kommer hem....Ta en lång promenad sen köpa hem nå käka då jag inte har nån lust att stå i köket idag!Om nu inte Erik efter en låååååååååååång arbetsdag e sugen??
Men de tror jag inte=)
Imorgon e de Luleå Marknad i stan!Dit ska jag=)!!Undra bara vart den håller hus nu när de e ombyggnad i halva stan!?


Kommentarer
Mervi

Han vågar inte raka av sig håret då? :)

2009-07-05 @ 15:13:10
URL: http://peggybundy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0