Nå HELVETTI!!!!!!!!!!!

Det är för jävla inte mina dagar i Tur?!
Igår kväll gick jag ner för att hämta tvätten..som vanligt i sista minuten..22.58 stod jag utanför om inte snäppet tidigare.
MEN........Tvättstuge klockan går tydligen fel..pip pip kommer inte in när jag ser att den står på 22.02!!
Missat tvätten med två minuter helvetets jävla FITTA!!!!!!!!!!!!!!
Bara upp och hoppa kl 7 idag satt utanför den där jävla uppbokade tvättsugan i 20 minuter tills jag tänkte att fan ingen som kommer jag går å kissar hundarna å bokar den halv åtta då den blir bok bar...Eller??
NÄ!
8.28 Har tant jäveln smygit dit å startat en helvetes maskin vilket gör att jag nu vart tvungen  att åter igen gå upp för mina faaaaan helvetes 6 trappor upp till läggan utan hiss och skriva en lapp...
Så nu sitter jag här arg och grinig för att jag SJÄLV måste skämmas inför tanten packa ner tvätten i två tvätt korgar å sen springa åter igen upp å ner i trapphuset till lägenheten högst upp utan hiss....
Ja dvs om hon ringer mej...Annars förlorar jag tusentals pengar i kläder..
De sku ju göra dagen va??
Till råga på allt så verkar den underbara solen som var upp försvinna in under moln...
Jag är ARG.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0