We are in Danmark!

Igår avnjöt vi en Leffe öl på en krog..Den smakade Skit!
Idag ska vi inhandla dansk billig öl..Allt annat e ju svin dyrt!!Middag igår för 6-700 spänn..
75cl Öl, mozzarella förrätt, oxfile pepparsås å underbar potatis till varmrätt åså plättar med grädde glas å choklad till efterrätt!!Helt otroligt gott vare!!!
Kyparn tappade typ öronen när jag beställade den största ölen för tydligen finns de ju kvinno glas här å dom va väl på 33 cl!!
Men Jag gillar ÖL!Mankvinna som jag e=)
Nu sitter vi på hotellet å ska börja checka ut å åka mot Palmestranden



De är sol ute men fan inte super varmt!!Hoppas på grill sol sen iafl=)
Sen bilar vi mot Grenå å är åter i Sverige ikväll!!Eller imorn bitti kl 04.5 e vi framme!
Resan har kört slut på mej å jag e Ständigt trött!Ska bli skönt att få sova ut en hel dag när vi kommer hem för sen e de ju LULEÅ KALASET!!!!!!!!!!!Party party=)=)
Just ja!Inatt drömde jag om en typ av Ekorre..Den va bebis å jag tog hand om den!!Saknar den som fan fastän de bara var en dröm=(..Denva super söt å kunde Puss, krama å var så jävla GO!!!
Så funderar starkt på att skaffa en liten söt!hihi...Sooo Long till next time!


Kommentarer
emma

hejhej, var med om att tävla om att få bli veckans blogg!

skriv kommentar så väljer jag 5 styckna imorgon som tävlar om att få en länkning!

puss

2009-07-27 @ 19:02:05
URL: http://ovanligatjej.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0