Bil Krasch!

Ja ojsan då!!!Imorse drömde jag att jag och mor krockade med bilden de va riktigt läskigt!!!


Jag är expert på att drömma konstiga sjuka drömmar!
Förra veckan drömde jag att jag var hungrig överlevande nånstans och skulle äta upp Donna!
Hahaha hon e ju så tjock så tog tag i hennes dubbel hakor, magor och rygg och började tugga med pälsen på men de gick inte haha de va bara som gummi!Så hon fick överleva=)
Tur de!

Man kan allt undra vad allt betyder..Kanske du som skrev ett inlägg till min bajs dröm kan berätta varför jag drömmer att jag vill äta upp Donna i brist på mat??
Det antyddes att om man drömmer om bajs så kan man vinna pengar!
Så jag gick ju givetsvist och köpte en trisslott och vann en ny...Och vann två nya..sen minns jag inge mer men tror ja gick plus 50 spänn iafl=)Wei!

Igår kväll besprutade jag balkongen med insektsspray!
Spindlarna föll som käglor och de va riktigt äkligt!Har stor fobi för spindlar och dom vill flockas vid mitt fönster kring sommarn så kan inte riktigt slappna av när jag ska ligga ute å sola!
mEN nu ska dom vara döda!Myrr eller va de heter e riktigt effektivt!
Däremot sprayade jag med nästan hela burken så jag känner mej hög på gifter..
Läggan stinker.Hoppas de inte e farligt å visar sig på mina prover på fredag??
Oh nooo........

Idag om de inte börjar regna blire ormberget igen!!Orkade mer igår än jag brukar så tänkte köra nå extra varv idag!
Blev bara så kiss nödig igår å de finns ju ingen toilett där så bara brassa hem!
Kanske får med mej Anniz idag oxså!De hade varit trevligt=)
Nä!!Nu frulle and of i goo!

Lite mer sol idag tack!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0