Ett slankare jag!!

And i love it!!Blivit fastare..kanske inte smalare men i spegeln ser kroppen bättre ut!!
Kanske bara inbillar mig..Men byxorna som åkte på imorse fick jag gå å dra upp hela tiden=)=)
Har vart uppe sen halv nio idag..Kokade kaffe..Vårt nya kaffe Inferno eller Intenze?Hm Zoega iafl.
Tog två skopor som vanligt men smakade bara blask...Gjorde om satte i mjölk å kaffe vart nu grönt?
Men de smakade desto bättre=)!!
Sen har jag vart iväg å fått stimulera hjärnan..de va tungt!
Kom hem för en dryga halv timme sen å har ju ätit min frukost!!
Lite väl sen så kanske får de heta mellan mål då?
Men de va heelt underbart gott!Jag har varit sugen på avocado i en veckas tid nu, så gick förbi Ica innan hemmet å köpte. Så har mummsat i mej två lintunnbrörullar med keso, kalkon å avocado!
De godaste jag ätit på länge å de e nyttigt oxså=)
Strax måste jag börja med middagen för ikväll kommer Syster, Edwin å Niklas på middag!
Så på återseende!


Kommentarer
Emma

Men avslöja hemligheten då människa!hur får man fastare kropp?håller på att promenera ihjäl mej & det enda som händer är att jag blir mer hungrig=P

2009-06-16 @ 18:32:05
URL: http://alfa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0