För du har tagit studeenten!!!!Fy fan va vad du e Bra!!!

GRATTIS BROR LINUS!!!!!!!!!!!!!!!Studenten 2009!


Fredagen firade vi brors student!!!Vi började ute på "språk lådan"?
Jag hade förberett..inga blommor att sätta runt halsen...neeej..
Jag köpte 5 Absolut vodka flaskor..Små så klart och knöt runt i ett blå/Gult snöre.

Brorsan var fett imponerad och likaså hans vänner=)Så de va ju en uppskattad gåva när dom skulle åka runt i kortege vagnen=)
PÅ traktorn hade dom en skylt hängandes där de stod...
"Hur stavar man Danmark? Dannmark eller Danmark?/Linus Vaksjö"

Hahha historien handlade iafl om när bror på ett prov stamlade ut den smarta frågan hur man stavar Danmark??
Hahaha..Historien lät roligare när dom berättade men den hade iafl stannat kvar i klassen som ett stort skämt!=)

Jag fick även inviga mina nya rea kap från Bik Bok!!
Romantiskt i spets=)

Sen åkte vi hem till Mor å styvfar där de bjöds på fika, god mat, öl, rose vin, fika igen...


Japps de blev en tidig fylla=)!
Sen plockade Erik upp mig åså for vi å hjälpte Elli och Johan med att flytta in möblerna till deras nya hus!


Jätte fint men lita aldrig på mäklaren om han säjer att de knappt finns nå mygg där...Nå kanske inte mygg men jag och hundarna har ALDRIG blivit så knottbitna som i fredags!!
Jag har kliat och svurit å förbannat....aldrig mer ska jag dit!!Hahaha
Men jo klart jag ska!!Men med en flaska myggspray=)
Tingy blev svååårt biten och fick fula bett under mage å vid snopp..Bild på egen risk!

På kvällen åkte vi till Övertorneå och latade oss...Somnade å vaknade kring 4 å klia, kliad, å kliade sönder HEla kroppen.
Förbannat att dom kan bita rejält!!!Bara upp å vara sur som bara den... Spolade iskallt vatten på en hand duk å låg näst intill å grät av all klåda...
Och inte då faan e de bättre idag=(
For å köpte Soril eller nå sånt?Svider som fan..men de känns bättre iafl!
Idag e de söndag ..de regnar ute å allt jag planerat göra i helgen har inte blivit av så känner mej lite små sur på mej själv.
Resten av veckan ska vara cp dålig så får väl passa på å fixa dårå...
Klämmer in lite bilder när jag kommer hem....Jag har givetvist glömt kamera sladden hemma.
Bilder e nu inklämmda!


Kommentarer
FRida

kalendern fyndar du på akademibokhandeln för 129:-!

2009-06-14 @ 13:54:07
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0