Helgen!!!!

Fredag
Picknick lunch och bad med tjejjerna på Tjuvholmssundet + en massa hundar!!



Oljade in mej med Hawaiian Tropic Grill Olja å fick mej en fin solbränna=)!
Till lunch köpte jag med mej en av Icas nya sallader, kyckling pesto med mozarellakulor och soltorkade tomater!
Den får 4/5...Minuset var de jätte stora salladsbladen som inte var tillräckligt skurna för att ens få in i munnen=)
Kring 14 tog vi vårt pick å pack å åkte mot Överkalix!Mot Eriks stuga!!Blev ett snabbt dopp för mej å hundarna då värmen va het hett hetast!!!
Erik fick även han ta sig ett ofrivilligt dopp då Tingy virrade ut sig på djupa vattnet å eftersom jag e svin rädd för djupt mörkt vatten, speciellt där jag aldrig befunnit mej före så fick han zick zacka mellan massa stenar..ramla lite åså i vattnet å simma å ta Tingy som sen bara ville i igen=)!!!!
På kvällen tog vi en prom runt ön.

Vi fotade fina blåklockor och gick ned mot färjstranden där himlen va fantastisk!!


Lördag
Och vi vaknade före 9. Solen stekte på nästan lika bra som fredagen. Så vi städade kanoten från spindlar och paddlade tvärs över till ön mittemot till en liten strand där badet va lite bättre å utan stenar på botten!!
Fläskade loss med en folkbira som satt för jävla fint i solen!!

Snyggpose?heheh nee men solbräd å fräkning e jag=)

Hundarna vart helt slut av värmen...

Innan eller var det efter??
Ja jag fick iafl mej en turist runda i Överkalix...Den bestod av systembolaget, ica och Brännaberget!!
På väg.............

Bränna berget.....

Tingy leker med kottar som vanligt=)

På kvällen åkte vi hem mot luleå å tog de för jävla lungt!

Söndag
For jag å Erik till lulviken...Sola, bada och äta gott!!=)


Tog mitt lääääääääääängsta jogging pass på söndags kvällen.......
De som känner mej vet att jag HATAR allt som har att jogga å göra men igår var de så jävla härligt väder så jag tog mej ett försök å kom hem sjukt nöjd=)!!!


Kommentarer
eve

så du är här å smyger i krokarna =)Kanske ni smyger hit när det är ökx-marknad oxå?

2009-07-07 @ 23:27:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0