Medicinsk undersökning del 2!

Då ligger man inne de sista två dagarna!!
Tor satte in mitt dränage och blodet har flödat på hela dagen=)
Just nu e jag sjukt trött...
Erik kom och myste med mej en stund igår. Han for hem vid elva och då gick jag för att säga god natt till resten av inlagda som då höll på att lägga pussel!
Jag var inte sen på att hoppa in och pussla åså några timmar senare var kl över 02.00....oj..
Jag å Anniz gick då å la oss men jag snurrade runt säkert en timme då jag hunnit bli fööör övertrött.
Så  idAg har vi över trötta Mia...flummar, skrattar, sjunger, dåliga skämt..Ja allt jag hittar på i trötthetens namn..
Snart dags för ett till prov sen fika åså kanske en timmes vila??Trore..
E fett avis på mina vänner som ska laga middag ikväll å dricka gott...Tur de regnar iafl=)
På så sätt slipper jag känna den svenska sol ångesten.
Nu vila..tjoos.


Kommentarer
Emma

Tack Mia :)

2009-06-08 @ 10:20:33
URL: http://emla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0